Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010

Αφιέρωμα στην "φωνή" των νέων





Επειδή τα "ταξίδια"μου συντροφεύονται από μουσική...ήθελα με αυτήν απόψε να εκφράσω μια επιθυμία μου που την είχα σε εκκρεμότητα αρκετό καιρό.
Να αφιερώσω έτσι...απλά και ανθρώπινα... ένα αγαπημένο μου μουσικό " ταξίδι" αποκλειστικά στα νέα παιδιά , (κάποια,περνούν και από εδώ) στην "φωνή" για τον αγώνα της ζωής αυτού του τόπου που κάποιοι δεν το βουλώνουν επιτέλους να τα ακούσουμε.

Αφιερώνω αυτήν την μουσική ανάρτηση σε σας και εύχομαι , υγεία και δύναμη
στην κάθε σας προσπάθεια....
Και να γνωρίζεται πως,δεν είστε μόνοι.
Κάποιοι δεν είναι κουφοί και σας ακούνε...

Είναι τιμή μου που κάποια αθλητικά starakia πατούν κάποιες φορές εδώ.

Σας ευχαριστώ.




Το βιντεάκι που παίζει το δανείστηκα απο : alfie2064
Ευχαριστώ.

20 σχόλια:

  1. Κατι σε προβληματιζει μαλλον τελευταιο καιρο και οι νεοι κανουν αυτο που δεν μπορεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Protoplaste συμφωνώ μαζί σου..οι νέοι είναι το μέλλον και πρέπει να τους ακούμε...είμαι εδώ και λίγο καιρό στη μπλογκοπαρέα και χαίρομαι ιδιαίτερα κάθε φορά που ανακαλύπτω νέα άτομα με ενδιαφέροντα και όρεξη για ζωή και δημιουργία..όσο μπορούμε και μας θέλουν θάμαστε κοντά τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα αθλητικό staraki λέει:
    Χάρηκα πολύ που είδα αυτή σου την ανάρτηση.Είναι αλήθεια πως οι νέοι χρειάζονται υποστήριξη,
    καθώς πολλές φορές δεν ακούγονται, πράγμα φρικτό,γιατί έχουν σίγουρα πολλά σωστά να πουν. Αλλά δεν είναι οι μόνοι που έχουν λόγο στον "αγώνα της ζωής αυτού του τόπου". Όσο ζούμε, όποια και αν είναι η ηλικία μας, έχουμε χρέος να αγωνιζόμαστε για το καλύτερο,με όποιον τρόπο μπορεί ο καθένας μας.Ο σκοπός είναι να καταλάβουμε πόσο μεγάλη δύναμη έχουμε σαν άνθρωποι, σαν ξεχωριστά όντα.Αν καταλάβουμε αυτό-ή καλύτερα να θυμηθούμε-μπορούμε να κάνουμε σπουδαίες αλλαγές.

    Πολύ όμορφο το τραγούδι(για άλλη μια φορά).
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. efhbos ,

    Ναι,με προβληματίζει το
    μέλλον των νέων.
    Στην τόσο νέα ηλικία σαν
    την δική σου,οι νέοι δεν μπορουν
    να κάνουν κατι για την δική μου
    γενιά,δεν προλαβαίνουν χρονικά εννοώ.
    Εγω,πέρασα και έφυγα πιά,εσύ μένεις...
    Φώναξε για το πως και για το δικαίωμα
    που έχεις να μείνεις όπως πρέπει.
    (θα καταλάβεις το νόημα αυτων που σου γράφω
    μετα απο μια πενταετία,οπως,και αυτην την ανάρτηση..)

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκόνη στον άνεμο,

    Ναι,πρέπει να μάθουμε,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
    να ακούμε.
    Εχω εναν ανηψιό που μπαίνει στην ηλικία
    των δεκαεπτά.
    Τον ακούω και κάθε φορά μετα απο καθε μας
    συζήτηση,αποτραβιέμαι και δακρύζω..
    Ολο λαχτάρα και θέλω ειναι , γεμάτος με όρεξη
    για δημιουργία.
    Μα...και με τόσα γιατί και απορίες που δυσκολεύομαι πια να βρω τρόπους ανώδυνους
    να του απαντήσω και εννοω πως,δεν θέλω να είμαι εγω το ψαλίδι που θα του κοντίνει τα φτερά.
    Ετσι,μου μενει το συναίσθημα
    να ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ με αυτα που θα συναντήσει στο μέλλον του..
    Αυτός μια που τον ανέφερα (οι συζητήσεις μας)
    ηταν και η αφορμη αυτης της ανάρτησης.
    Δέστο σαν ένα ξέσπασμά μου...

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Maria,

    Αγαπητή μου καλως ήρθες.

    Να ακούς και να συμβουλεύεσαι
    ΜΟΝΟ τους γονείς σου και ΚΑΝΕΝΑΝ
    άλλον.
    Το μεγαλύτερο ποσοστό των άλλων
    θα σε χρησιμοποιήσει.
    Είναι πολυ απλός ο λόγος,είσαι νεα και σε
    συνέχεια κομμάτι για το μέλλον αυτου του τόπου.
    Αρα και το "εργαλείο" τους αυτών που θέλουν
    να δημιουργήσουν ένα μέλλον οπως αυτοί θέλουν.

    Σχολιάζω και κάτι πάνω σε αυτο
    το σημείο απο το σχόλιό σου:
    "Ο σκοπός είναι να καταλάβουμε πόσο μεγάλη δύναμη έχουμε σαν άνθρωποι, σαν ξεχωριστά όντα."

    Χμμ..έννοια σου και γνωρίζουν οι άνθρωποι την δύναμη που έχουν.
    Κοίτα γύρω σου τα χάλια που υπάρχουν.
    Απο την ανυπολόγιστη δυνατότητα και ικανότητα των ανθρώπων έχουν συμβεί...

    Σε ευχαριστώ που πέρασες , στάθηκες και άφησες
    το αποτυπωμά σου απο το staraki σου!

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι άνθρωποι έχουν σίγουρα δύναμη.Δύναμη που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για καλό ή κακό σκοπό.Κάποιοι τη χρησιμοποιούν για κακό σκοπό-αν, όπως λες και εσύ, κρίνουμε από το χάλι που επικρατεί.Η πλειοψηφία όμως κοιμάται,και αυτό είναι το πρόβλημα.Γινόμαστε πολύ εύκολα έρμαια και δρούμε χωρίς συνείδηση.Μας έχουν κάνει να πιστεύουμε ότι είμαστε αδύναμοι και ανίκανοι να αλλάξουμε και την παραμικρή αδικία σε αυτόν τον κόσμο.Είμαι σίγουρη πως αν κοιτάξεις γύρω σου θα δεις πολλούς ενήλικες εξουθενωμένους και παραιτημένους από τον αγώνα τη ζωής, που απομονώνονται και δεν τους καίγεται καρφί για το τι συμβαίνει γύρω τους,σκεπτόμενοι"Εγώ θα αλλάξω τον κόσμο;", ή δρουν με ένα τρόπο μάλλον επιθετικό...
    Στο χέρι μας είναι αν και πως θα χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη που διαθέτουμε(ανεξαρτήτως ηλικίας)!

    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Maria ,

    Υπάρχει μια σημαντική διαφορά.
    Η δική σου ηλικία βρίσκεται ακόμη στο στάδιο θεωρίας και προγραμματισμού.
    Δηλαδή,"προγραμματίζεσαι" σε αυτό το στάδιο,είτε
    απο δασκάλους είτε...απο οποιδήποτε εργαλείο.
    Αυτό ,είναι και το πιο κρίσιμο σημείο της ηλικίας σου.
    Στους ενήλικες,και το πιο ηθικό για εσένα που θα μπορούσα να αναφέρω ως παράδειγμα είναι οι γονείς σου,θα διδαχτείς(προετοιμαστεις αν θες)θεωριτηκά και πάλι για το επόμενο στάδιο ,της εφαρμογής και πράξης των όσων θεωριών. Φυσικά μέσα και απο τα δικά τους λάθη(αυτα πρέπει να εντοπίσεις) διότι αναμφισβήτητα αυτο που εσύ θα αντιμετωπίσεις στη συνέχεια είναι κληροδότημα απο λάθη ενήλικων.
    ΕΔΩ!!ερχεται η δική σου "φωνή" η αντίδραση...ή οπως αλλιώς ονόμασέ το.
    Εγω θα το ονόμαζα "η δύναμη του ανθρώπου"οπως και εσύ χρησιμοποιησες.
    Χρησιμοποιησε λοιπόν αυτη τη δύναμη που εσυ πιστεύεις και άλλαξε , διαφοροποίησε, πρότεινε,προετοίμασε το έδαφος με μια έννοια που εσυ κρίνεις σωστότερο ,ιδανικότερο για τον τόπο σου και το δικό σου μέλλον πανω σε αυτόν.

    Δεν θέλω να σε βάλω σε βαθύτερους προβληματισμούς όμως και εδω θα βάλω τελεία στις απόψεις μου.

    Θα σου αφήσω όμως μια συμβουλή.
    Να εξετάζεις πάντα την όποια δηποτε κατάσταση,
    ξεκινώντας πρώτα απο το αν εφαρμοζονται τα αυτονόητα για να συνεχίσεις σε εφαρμογή την ιδεολογία σου πάνω σε αυτην την κατάσταση,
    δηλαδή , απο τα πιο απλά και ύστερα στα βαθύτερα.

    Παράδειγμα: δεν μου λέει τίποτα εμένα ένας νεος (περα απο το θάρος του) με ένα πανο στο χέρι στους δρόμους να επαναστατεί για αλλοιωμένες ηθικες ,σεβασμούς προς τον τόπο των προγόνων του..για αξίες , δικαιώματα , πουλημένες πατρίδες κ.λ.π...κ.λ.π...κ.λ.π..
    Αλλά...στο γραπτό λόγο επικοινωνίας μεταξύ των
    να χρησιμοποιούν την Greeklish γραφή...και μάλιστα με κομμένα τα "μου" "σου" κ.λ.π ..

    Οπως,ένα άλλο παράδειγμα δεν μου λέει τίποτα ο τύπος με το πανό στο χέρι που επαναστατεί για άδικες φορολογήσεις,ενω,ο ίδιος ανάγκασε την χώρα να μπεί σε μια πολυέξοδη διαδικαδσία να στήσει εναν πρόσθετο μηχανισμό για να τον πιάσει απο το αυτί για το αυτονόητο: ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΊΞΕΙΣ στις εμπορικές συναλλαγές μας ΠΑΝΤΑ.

    Ετσι λοιπον έχει η κατάσταση αγαπητή μου με την δική μου εκτίμηση και άποψη.

    Εσύ , πέτα τη..

    υ.γ η άποψη μου είναι γενικευμένη και
    δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα.
    Απλως με εσένα ανταλλάσω απόψεις.

    Και πάλι σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα τα παραπάνω-όχι οτι έχει ιδιαίτερη σημασία.Σίγουρα πρέπει να ξεκινάμε τις αλλαγές από τα μικρά πράγματα για να μην χανόμαστε κοιτώντας τη μεγάλη εικόνα.Και ακόμη μια μαζική και χαοτική επανάσταση δεν έχει λόγο ύπαρξης,η επανάσταση πρέπει να γίνεται πρώτα από μέσα μας...
    Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες την άποψή σου μαζί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Maria ,

    Η ιδιαίτερη σημασία είναι
    σε όλο αυτο πως,"άκουσες"και σε "άκουσα".

    Εγω σε ευχαριστώ.

    υ.γ το εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))
    ΦΟΒΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΕΛΕΙΟ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ,

    Καλή εβδομάδα και σε εσένα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. νέο παιδί είμαι κι εγώ... ευχαριστώ για την αφιέρωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. nimertis ,

    και εγώ Πειραιωτάκι ;)

    να΄σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ,

    Να είσαι καλά.
    Να περάσεις όμορφα.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαύρη Ντάλια ,

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλο Πασχα σου ευχομαι,συνεχισε να δινεις οτι εχεις ,κι εχεις πολλα να δωσεις σε σταρακια σε παντοφλες,καθενας που περνα σιγουρα βρισκει κατι πουναι γραμμενο γι αυτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. tragouditouanemou,

    Να είσαι καλά.
    Υγεια και Αγάπη να έχεις.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Protoplastos

Protoplastos
Προβολή Πλήρους Προφίλ

Απο την κυρία Evelina

Απο την κυρία Evelina
Τιμή μου και την ευχαριστώ ιδιαίτερα (clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Εvelina

Απο την blogger Εvelina
Την ευχαριστώ για την τιμή (Clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Νεφέλη

Απο την blogger Νεφέλη
Την ευχαριστώ για την προτίμησή της (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της)

Απο την blogger Ερατώ

Απο την blogger Ερατώ
Το εκτιμώ και την ευχαριστώ! . . (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της )
Related Posts with Thumbnails