Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2010

Αυτοκαταστροφή.






Αυτό που σου έχει δώσει "ο οποιοσδήποτε Θεός"
σε αυτή τη ζωή για να υπάρχεις είναι,
δικό σου και μόνο δικό σου,το πετσί σου ένα παράδειγμα.
Δεν έχει δικαίωμα να σου το αγγίξει κανείς,
παρα μόνο εάν του το επιτρέψεις εσύ.
Ε
αν δεν πιστέψεις σε αυτό τότε θα δίνεσαι άσκοπα
στον οποιοδήποτε χάνοντας την αυτοεκτίμηση
και αυτοσεβασμό σου.
Ε
αν δεν τα αναγνωρίσεις και υποστηρίξεις εσύ σε εσένα,
πόσο μάλλον οι άλλοι επάνω σου ...
Έχεις πολλά να δώσεις μα κανέναν να τα δώσεις υποστηρίζεις
μπαίνοντας σε μια λογική του
"κανείς δεν με ακούει ... κανένας δεν μου δίνει σημασία ...
θέλω να βρίσκομαι συνέχεια ανάμεσα σε άλλους,
δεν με νοιάζει τι είναι οι γύρω μου ...
αρκεί να μην νιώθω την αίσθηση της μοναξιάς
"
Η μοναξιά,είναι σημάδι αδυναμίας και με αυτό ,
εσύ έχεις ήδη απομακρύνει τον ίδιο σου τον εαυτό.
Δ
υνατός είναι αυτός που μπορεί να στέκεται
και να αντιμετωπίζει την ζωή μόνος/η του ...
ακόμη και τα δικά του λάθη.
Πρόσωπο κατά στο πρόσωπό του.
Τ
ρομάζεις να σε δεις ... δεν ανέχεσαι τον ίδιο σου τον εαυτό.
Θ
λίβεσαι, μελαγχολείς και αφήνεσαι
σε μια αίσθηση μοναξιάς φυλακισμένος/η.
Άνθρωπος που συνδέεται με υγιείς σκέψεις με τον εαυτό του
δεν είναι ποτέ μόνος.




























Δεν έισαι μόνος/η.
Έχεις ΕΣΕΝΑ.
Ψάξου ... και πρόλαβε την αυτοκαταστροφή σου.








Καλή εβδομάδα.

Μουσική συντροφιά : Ryan Adams
- Wonderwall

.

10 σχόλια:

  1. Μαρια Νικολαου ,

    Εμένα ρωτάς για εσένα;
    Συνέχισέ το για να σου απαντήσω.

    Τι εννοείς;
    Σου είσαι λίγη;
    Δεν σε ενδιαφέρεις;(ωστε να προστατέψεις και
    να φροντίσεις τον εαυτό σου μονη)

    Αλήθεια,πες μου ολοκληρωμένη την φιλοσοφία σου
    πανω σε αυτο,για να μην σου απαντάω αόριστα
    και υποθετικά.

    Υπόσχομαι,πως θα έχεις την άποψή μου ,σε όσο
    χρόνο και χώρο χρειαστεί εδώ..

    Όμως,σε ευχαριστώ
    και σε καληνυχτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "..ο δρόμος αυτός είναι μόνο δικός μου.. αν θελήσετε να τον ακολουθήσετε θα χαθήτε γιατί είναι μόνο δικός μου..και είναι αυτός που αν συνεχίσω να τον ακολουθώ θα με οδηγήσει πίσω στον εαυτό μου..στο μοναδικό μέρος που νιώθω ασφάλεια..."


    Καλό και όμορφο βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε και πολύ συμφωνώ. Εάν δεν αγαπήσουμε τους εαυτούς μας τότε μπορεί να λατρέψουμε τον άλλον αλλά μάλλον δύσκολα να τον αγαπήσουμε. Αυτοεκτίμηση, αυτοσεβασμός, φροντίδα των θέλω μας και κυνήγι των ονείρων μας δεν αποκλείουν την αγάπη την ενισχύουν, αποκλείουν τη μίζερη μοναξιά, υποστηρίζουν τη δημιουργική.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Δυνατός είναι αυτός που μπορεί να στέκεται
    και να αντιμετωπίζει την ζωή μόνος/η του ..."
    συμφωνώ απόλυτα. Αλλά μέχρι πότε να τα αντιμετωπίζεις μόνος σου? Κάποτε θα λυγίσεις... Γιατι ο άνθρωπος είναι αδύναμος εκεί που ξεκινούν τα σναισθήματά του!!!

    "Μυστικά" φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολλές φορές έχω πιάσει τον εαυτό μου να σκέφτεται, έχω πολλά να δώσω αλλά δεν υπάρχει κανείς να τα λάβει!
    Δεν είναι μοναξιά αυτό;
    Μπορεί όχι προς αυτοκαταστροφή αλλά σίγουρα μια κάποια μελαγχολία!

    Εκτός αν τελικά νομίζω πως έχω να δώσω και τελικά.......δεν έχω!

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Alks ,

    Δικός σου και μόνο δικό σου.
    Χαίρομαι για αυτη σου την αντίληψη.

    Καλή σου ημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ippoliti_ippoliti ,

    Σεβασμός πανω απ όλα
    Σέβομαι,για να με σέβονται
    και να τους σέβομαι.

    Φυσικά,εαν την δεί καποιος
    να φουντάρει απο κάποιο μπαλκόνι..
    και αυτο το σέβομαι.

    Δεν κρίνω τις επιλογές του κάθε ανθρώπου,
    δεν έχω το δικαίωμα να το κάνω.
    Αρκεί,να μην είναι σε βάρος μου οι επιλογές του.

    Καλή σου ημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μυστικό Μονοπάτι,

    Εαν ξέρεις τι θες και ξέρεις ποιος/α είσαι
    (τις δυνατότητές σου)δεν έχεις πρόβλημα.
    Εαν κάνεις τις επιλογές σου στη ζωή μέχρι εκεί
    που ξέρεις οτι μπορείς να τα καταφέρεις,δεν θα
    νιώσεις ποτέ αυτο που λες"αδύναμος"
    Βέβαια,όλα τελικά θέλουν και ένα ρίσκο σήμερα.
    (ακόμα και στις σχέσεις μεταξυ ανθρώπων)
    Όμως,εαν το κάνεις συνειδητά γνωρίζεις και την περίπτωση της ίσως αποτυχίας.
    Δεν λυγίζεις...κάνεις ένα μίτνγκ με τον εαυτό σου ,το προσπερνάς και πας πάρακάτω.
    Και μην σε νοιάζει για τους αλλους,άλλωστε..οι άνθρωποι έχουν μπερδέψει το
    θυμό με την αδιαφορία.

    Αδιαφορείς και προσπαθείς και πάλι για το
    καλύτερο σε εσένα.

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tonia ,

    Καλή μου Τόνια.
    Σου έχω πει πως σε συμπαθώ;
    Στο λέω τώρα..

    Η καλοσύνη σου μου δημιουργεί
    το συναίσθημα αυτο.
    (να κάτι που εχεις και δίνεις)

    Δε ειναι μοναξιά αυτο που λες,
    εγω απογοήτευση κατα ένα μερος θα το έλεγα.
    Επίσης,το οτι δεν τα πετάς αυτα που έχεις να δώσεις δεν σημαίνει πως δεν έχεις μέσα σου αξίες να μοιραστείς.
    Εσύ εισαι ΕΣΥ!! και μην το αλλάξεις για κανέναν
    λόγο αυτό,ακόμη και αν δεν σε αξιολογήσει κανείς
    σε αυτό που είσαι.

    Πρόσεξέ με!!
    Και την μαγεία της στιγμής απο ένα δειλινό θα ήθελες να την μοιραστείς με κάποιον..
    Αυτό δεν σημαίνει πως κάθε φορα που συμβαίνει
    εσύ θα κλεινεις τα μάτια για να μην το δεις μόνη.

    Σε ευχαριστώ θερμά.
    Περιμένω να μου ξαναδώσεις..
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Protoplastos

Protoplastos
Προβολή Πλήρους Προφίλ

Απο την κυρία Evelina

Απο την κυρία Evelina
Τιμή μου και την ευχαριστώ ιδιαίτερα (clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Εvelina

Απο την blogger Εvelina
Την ευχαριστώ για την τιμή (Clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Νεφέλη

Απο την blogger Νεφέλη
Την ευχαριστώ για την προτίμησή της (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της)

Απο την blogger Ερατώ

Απο την blogger Ερατώ
Το εκτιμώ και την ευχαριστώ! . . (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της )
Related Posts with Thumbnails