Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2009

Έναν Γέροντα και το Αρκοντεόν του ...Για την Κυρία Evelina.







Τον ξέρετε τον γέροντα;
Ούτε εγώ,πλανόδιος μουσικός
είναι και τον έφερα...ή μάλλον,
έφερα κάποιες αναμνήσεις από
παλιές εποχές μαζί του.
Παιδάκι μικρό ήμουν που τους
έβλεπα στις φτωχογειτονιές μας
να περιπλανώνται,δίνοντας λίγο
χρώμα με νότες στις δύσκολες εποχές
εκείνες.
''Μια πεντάρα για τον κόπο σου γέροντα"
Πολλές φορές και τίποτα ...
Τις θυμάστε τις πεντάρες ...;
Εγώ ναι!! Όλα τα θυμάμαι και ας ήμουν παιδάκι,
όπως και εκείνη την φέτα ψωμί με ζάχαρη που κρατούσα σάν άκουγα στην παραπάνω γειτονιά τον πλανόδιο και έτρεχα να τον συναντήσω.

Ακούστε το βάλς που παίζει...
Πόσο γεμίζει το μέσα μου αυτή η μουσικη ...

ΟΥΦ... ξεφυσώ , ξεκολλώ και συνεχίζω.

Χμμ... αυτή εδώ είναι μια φωτογραφία μέσα από την συλλογή μου
( ούτε θυμάμαι από που την είχα βρει )



Με αφορμή λοιπόν μια blogo γειτόνισσα,την Κυρία Evelina οργάνωσα ετούτη την στιγμή απόψε στην δική μου γειτονιά θέλοντας να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στην ευγενική
της χειρονομία.
Κυρία Evelina,σας δωρίζω την παραπάνω φωτογραφία για να στολίζει το blog σας και κοιτώντας την να θυμάστε ότι κάποιος, κάπου, κάποτε ... "έπαιξε" ένα βαλσάκι για εσάς
Όπως,σας χαρίζω και αυτό το όμορφο μουσικό βαλσάκι,με την ευχή οι νότες στο άκουσμά του να δίνουν χρώματα ευτυχίας μέσα σας και σε όλη την οικογένειά σας
Η ζωή να σας έχει καλά.
Σας ευχαριστώ!

Με τίμησε η Κυρία Evelina χαρίζοντάς μου αυτό:
( Βραβείο είναι και αυτό , λένε ... )


Το χαρίζω και εγώ στους:

alitaki: Για τα αλήτικα σεργιάνια του στον υπόγειο κόσμο.

pandora:Να το φυλάξει μέσα στο κουτί της

ΑΛΗΤΙΣ:Γιατί είναι "Αντάρτης"

Regina:
Απο την Manila / Φιλιππίνες


ΤΟΝΙΑ: Στις λέξεις ...


Σας Ευχαριστώ.


.

48 σχόλια:

  1. Και τις πενταρες και τις δεκαρες...αν και δεν τις χρησιμοποιησα ποτε ειχαμε αφθονες΄.
    Ομορφες εποχές...

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ.
    Όμορφη Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα βαλς πανέμορφα,
    έχω και τις αναμνήσεις απ' τις πεντάρες και τις δεκάρες, αλλά και τότε ήταν ευτελούς αξίας, τα αισθήματα όμως όχι, χορεύαν και ξαναχορεύαν....

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ πολύ για το δώρο !!!
    θα το κρύψω καλά στο κουτί... :):)
    γλυκιά και νοσταλγική η ανάρτησή σου...

    φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν εχει τυχει να ακουσω εγω τον γεροντα με το ακορντεον...Αλλα απ'οτι καταλαβα..θα πρεπει να ηταν μαγευτικα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ τρυφερή νότα ...σε έναν παράφωνο κόσμο

    μια γλυκειά καλησπέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλό το βαλσάκι!!
    θα ήθελα πολύ να είχα ακούσει και γω κάτι παρόμοιο από κάποιον πλανόδιο!!
    σε παραθέτει αλλού....

    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαρια Νικολαου ,

    Σε ευχαριστώ για την
    επίσκεψή σου.

    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tonia,

    Και δική μου ευχαρίστηση.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. AlexMil,

    Κι όμως,θα σου φέρω ένα
    παράδειγμα αντίστοιχο με
    το σημερινό νόμισμα,το 10λεπτο.

    Σε ενα περίπτερο ένας γέροντας
    που βρέθηκε να ψωνίζει μπροστά απο εμένα,
    ήθελε να αγοράσει ένα γαριδάκι να το πάει
    να το μοιραστούν τα δύο του δισέγγονα
    (τοσο γέροντας).
    Του έλειπαν όμως 10 λεπτα απο το αντίτιμο
    της αξίας για να το αγοράσει.
    Ο περιπτεράς όμως δεν του το έδωσε και γύρισε ο γέροντας με τα κουρασμένα μάτια του και με κοίταξε λέγοντας...πέρασε παιδί μου να ψωνίσεις.

    Ο γέροντας έφυγε μετά απο εμένα με δυο γαριδάκια ...

    Σε κάποιους,κι όμως η πεντάρα όπως και το 10κάλεπτο,έχουν την αξία τους σαν κέρμα.
    Έτσι τους τα έφερε η ζωή.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. pandora ,

    Μην με ευχαριστείς,
    ήθελα καιρό να εκφράσω την
    συμπάθειά μου.

    Να είσαι καλά.
    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. efhbos ,

    Όντως ήταν μαγευτικά.
    Σαφώς και,που τέτοια τύχη σήμερα.

    Καλό σου βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Vasiliki Rimpa,

    Πολύ μου άρεσε αυτό,
    "σε έναν παράφωνο κόσμο"

    Γλυκιά καληνύχτα και σε εσένα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Alks,

    Το ακούς τώρα,
    με πλανώδιο εμένα...
    Κλείσε τα μάτια και
    θα με παραθέσει κάτω απο το παράθυρό σου.

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με συγκίνησες βαθύτατα με την χειρονομία αυτή…
    Μεγάλη μου τιμή να μου αφιερώσεις την υπέροχη φωτογραφία και το φανταστικό αυτό βαλσάκι...Σίγουρα θα την δεις να φιγουράρει στο blog μου…Μία τέτοια χειρονομία δεν ξεχνιέται , και πάντα θα θυμάμαι ότι κάποιος κάπου κάποτε…΄΄ έπαιξε ΄΄ για μένα ένα υπέροχο, ρομαντικό, βαλσάκι .
    Όταν μπαίνω στο blog σου πάντα με πλημμυρίζει ένα κύμα αισιοδοξίας γιατί διαπιστώνω ότι οι ρομαντικοί και ευαίσθητοι άντρες υπάρχουν ακόμα…Να παραμείνεις πάντα αυτός ο γλυκός τρυφερός και ρομαντικός άνθρωπος που πρωτογνώρισα εδώ ,διαβάζοντας σε …
    Σε ευχαριστώ πολύ

    Πόσο γλυκά , και πόσο τρυφερά μας έφερες πίσω στα παιδικά μας χρόνια!!! Υπέροχες πράγματι εποχές αξέχαστες, που έφυγαν σαν το ποτάμι που κυλά και μαζί του πήρε τα νιάτα ,την αισιοδοξία τα τόσα όνειρα!!! Ευτυχώς κάποια έμειναν ακόμα και κάποιες θύμησες σαν αυτές να μας θυμίζουν κάποιες καλές και αξέχαστες εποχές…
    Να είσαι πάντα καλά…καλό σου βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οταν πλανόδιος μουσικός περνούσε από την γειτονιά μας...Ο μπαμπάς ποτέ δεν τον άφηνε αδιάφορα να παίζει, τον φώναζε να έρθει κάτω από το παραθυρό μας,παραγγελιές τού έδινε...Παίξε τώρα το σ'αγαπώ γιατί είσαι ωραία ...εκείνος μας κοιτούσε και όλα του γελούσαν και τραγουδούσαν και το ακορντεόν μαζί!!!
    Ακούω... κλείνω τα μάτια και μεταφέρωμαι στήν παλιά την κάμαρα με τόν μπαμπά παρέα. Χαρά και λύπη μου έρχωνται μαζί...
    Ας είναι... Αυτό το βαλσάκι, βάλσαμο έσταξε!!!
    Καλημέρα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. evelina ,

    Εγω σας ευχαριστώ για την τιμή
    ου μου κάνατε.
    Να είστε πάντα καλά.

    Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. elis.pandora.

    Τι όμορφα μας πήγες
    και εσύ σε αυτη τη
    νοσταλγική εποχή.

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είδες όμως Πρωτόπλαστε, κι άλλοι τελικα΄"καρπωθήκαμε" τις αναμνήσεις σου, τη μουσική σου, τη γλύκα που αποπνέει το σύνολο.
    Θυμήθηκα κι εγώ τους πλανόδιους μουσικούς, (μ'αρέσουν κι οι σημερινοί), το νεαρό που πούλαγε λουκουμά και κουλούρι (πλανόδιος κι αυτός στη γειτονιά μας)
    Να'σαι καλά εσύ και η έμπνευσή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τι ομορφη μουσικη ειναι αυτη!!!!

    σ ευχαριστω πολυυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. M΄έκανες να νοσταλγήσω απόψε.
    Και μόνο γι αυτό "σ΄ευχαριστώ" θερμά.

    Να είσαι καλά...


    Κώστας
    vloutis.blogspot.com
    vloutis.wordpress.com
    twiter.com/kostasvloutis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πεντάρες,δεκάρες και γιασεμιά... αναμνήσεις που θα μας συντροφεύουν για πάντα,ακόμη κι αν έρχονται στιγμές που για λίγο τα ξεχνάμε.Υπέροχο το βαλς.Καλό μήνα.Την καληνύχτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ippoliti_ippoliti ,

    Καλημέρα,

    Εγω πάντως καλή μου αυτήν την εποχή,
    πλανόδιους μουσικούς μόνο
    σε κάποιες ταβέρνες βλέπω,
    οι οποίοι είναι και ενοχλητικοί
    κάποιες φορές.
    Τουλάχιστον στην πόλη που μένω.

    Σε ευχαριστώ.
    Καλή κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Christine, the Elf ,

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ που πέρασες.

    Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ ,

    Καλως ήρθες,
    Σε ευχαριστώ πολύ.

    Καλή σου Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αza ,

    Γιασεμιά και νυχτολούλουδα.
    Αααχ αυτά τα νυχτολούλουδα...

    Σε ευχαριστώ.
    Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Orsalia ,

    Και εσύ επίσης.
    Σε ευχαριστώ.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μια από τις τόσες χειρονομίες σου που με κάνουν να χαμογελώ, βλέποντας πως εκφράζεις την εκτίμησή σου, στους φίλους σου.

    Είθε έτσι πάντα!

    Ωραίος ο γέροντας, το είπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καναρίνι μου,

    Καλησπέρα.!

    Το δικό μου χαμόγελο
    πρέπει να δεις όταν γίνομαι
    αφορμή για χαμόγελα σε ανθρώπους.
    Έχει μαγάλη αξία σε μένα αυτό ως άνθρωπος.

    Μου το είπες για τον γέροντα,μου το ειπες!!

    Όμορφο βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με συγκίνησες πολύ!...

    Με το βαλς, με το ακορντεόν, με τα παλιά!...

    Τα παλιά, τα όμορφα!
    Με το γέροντα το μουσικό του δρόμου!...
    Κι η τέχνη η αληθινή, αυτή που κανει να πάλλουν οι καρδιές, του δρόμου είναι...

    Να είσαι καλά!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΕ,

    Και μια που ήρθες,
    πάμε μαζί...
    και δυό στροφές...
    και πέταγμα στον αέρα...
    και δυο στροφές και πάλι ...
    και γύρω γύρω ...

    Για τα παλιά και τα όμορφα.
    Σε ευχαριστώ.
    Καλή Κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Protoplaste,
    σε βρήκα σήμερα και ανάσανα. Είχα ξεχάσει ότι το μαύρο είναι το πιο τρυφερό χρώμα όταν πέφτει τέτοιο φως σαν αυτό που εσύ ξέρεις πολύ καλά να ρίχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Οχιά,

    Καλώς ήρθες.
    Σε ευχαριστώ για τα
    ζεστά σου λόγια.
    Να είσαι καλά.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφο το ιστολογιο σου το πρόσθεσα στα αγαπημένα μου.
    ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΟΝΕ,

    Καλοσύνη σου.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. διακρινω εναν ρομαντισμο και μια ευαισθησια.πολυ ομορφο το ιστολογιο σου.εισαι απο τα αγαπημενα μου που ξεχωριζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Anastasia ,

    Εύστοχα διακρίνεις.
    Σε ευχαριστώ για την συμπάθεια.

    Καλως ήρθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. φιγουρες γραφικες καποιοι ανθρωποι χαραζουν τη μορφη τους βαθεια στην παιδικη ψυχή μας

    δεν θα ξεχασω ποτε τον παππου της γειτονιας με το τρικυκλο , το ειδικα προσαρμοσμενο στις αναγκες του, που πουλουσε μπουγατσα!

    ο καθε ανθρωπος τελικα αφηνει ενα χναρι πισω του...

    καλο βραδυ να χεις φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. fotini ,

    Μπουγάτσα με κρέμα έτσι;
    γιατί υπάρχει ένα θέμα εδώ
    με αυτό :-))

    Καλή Κυριακή να έχεις
    φίλη μου.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. χαχαχχαααα, οπωσδήποτε με κρέμα!!
    με πολύ φύλλο ή λίγο δεν εχει σημασία!

    στον πειραια δεν υπαρχει θεμα: ΜΕ ΚΡΕΜΑ, ΜΕ ΚΡΕΜΑ!!!!!
    χαχαχαχαχαχααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. fotini ,

    Άνοιξε μπουγατσατζίδικο
    στο λιμάνι του Πειραιά.
    "Μπουγάτσα με αρμύρα"
    Δεν υπάρχει εδώ.

    Καλή εβδομάδα.
    Φίλη μου.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πέρασα να αφήσω μια καλησπέρα και ένα ευχαριστώ για την παρουσία σου στους αναγνώστες της ιστοσελίδας μου

    Αλλά....ακουσα το υπέροχο βαλς και νοστάλγησα μαζί με την συντροφιά. Εύχομαι να τα λέμε συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τί υπέροχο ιστολόγιο!!!!
    Αν και διαφέρουμε σε πολλά βιώματα, με ταξίδεψε!!!
    Συγχαρητήρια για το αληθινό νόημα της τέχνης που βασιλεύει στην ψυχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. fractal ,

    Καλώς ήρθες λοιπόν.
    Σε ευχαριστώ και εγώ.
    Θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Aurangel ,

    Καλώς ήρθες.
    Δεν έχει σημασία εαν τα βιώματά μας
    είναι διαφορέτικά,μαθαίνουμε ο ένας
    απο του άλλου.

    Σε ευχαριστώ πολύ.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. θυμαμαι το ψωμι με τη ζαχαρη...το τρεξιμο ξυπολυτη στη γειτονια...τις πενταρες...
    και τον κυριο πλανοδιο που επαιζε...

    ακομα...
    αν περασει καποιος που παιζει σκοπους παλιους βγαινω στο μπαλκονι και ψαχνω...
    τροπο να γυριζε πισω ο χρονος...

    πανεμορφη αναρτηση...
    πανεμορφος ο ηχος που την συνοδευε...

    νεραιδενια καλησπερα σου αφηνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΝΑΪΑΔΑ,

    Δυστυχώς,ο χρόνος δεν γυρίζει
    πίσω.
    Μόνο οι αναμνήσεις μας πάνε
    πίσω σε αυτόν.

    Σε ευχαριστώ πολυ.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Protoplastos

Protoplastos
Προβολή Πλήρους Προφίλ

Απο την κυρία Evelina

Απο την κυρία Evelina
Τιμή μου και την ευχαριστώ ιδιαίτερα (clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Εvelina

Απο την blogger Εvelina
Την ευχαριστώ για την τιμή (Clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Νεφέλη

Απο την blogger Νεφέλη
Την ευχαριστώ για την προτίμησή της (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της)

Απο την blogger Ερατώ

Απο την blogger Ερατώ
Το εκτιμώ και την ευχαριστώ! . . (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της )
Related Posts with Thumbnails