Κυριακή, 6 Σεπτεμβρίου 2009

Κυρία μου . . .

Σας ευχαριστώ!!

Το χειροφίλημα, αποδίδω στην ευγενική blogger Νεφέλη ,
που κατά την απουσία μου από το blog μου σε περίοδο διακοπών,
επέλεξε και εξέφρασε την συμπάθειά της για τον ιστιοχώρο μου
τιμώντας με, χαρίζοντας αυτό το βραβειάκι.
Όπως το ονομάζουν . . .

Τονίζω πως, η αξία αυτού για εμένα ,είναι
στη σκέψη,στο συναίσθημα και στην ευγενική της χειρονομία.
Αυτό το ρίγος συναισθήματος,θέλω και εγώ να το μοιράσω
και σε άλους ανθρώπους
(το λέει και κάποιος κανονισμός,λένε . . .)
αλλά,και να μην τό λέγανε εγω πάλι θα το μοίραζα.
Θα επιλέξω λοιπόν να γνωστοποιήσω αυτο μου το συναίσθημα
σε ανθρώπους,που ΔΕΝ γνώριζαν την συμπάθειά μου.
Ό κάθε ένας ,ας το μετατρέψει κατ ανάγκη του σε αυτην την εποχή.
Είτε σε χάδι,σε μια λέξη ανακούφησης,σε σκέψη συντροφιάς,
σε ένα χαμόγελο,ακόμη και σε μία νότα.
Ίσως και σε μία καθάρια ματιά. . .

Γι αυτό!! τι κρατάω εγω στο χέρι μου;;;


(εεεεπ σιγάαα ,δε είναι και εισητήρια για Χόλιγουντ:-))

Μερικά ονοματάκια είναι ,
που εκφράζω σε αυτά την συμπάθειά μου.



Όοοολοι εσείς,το ξέρατε ότι σας συμπαθούσα;
εεεμ δεν το ξέρατε . . .


Καλώς να είναι ο Χειμώνας μας.

Σας Ευχαριστώ.

28 σχόλια:

  1. Protoplaste.....

    είμαι τόσο συγκινημένη...διότι πίστευα ότι σου ήμουν αδιάφορη....

    αυτό το συναίσθημα....να πλημμυρίζεσαι όταν δε το περιμένεις ...είναι μαγευτικό

    Σε ευχαριστώ με όλη μου τη καρδιά , σε ευχαριστώ !!!

    θελω τόσα ακόμη να πω....όμως προτιμώ να νοιώσεις αυτό που αισθάνομαι μέσα από τη σιωπή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματικα με συγκηνησες παναθεμα σε.....

    ΌΧΙ δεν το γνωριζα
    πως ειμαι μεσα σε αυτους που συμπαθεις...

    νασαι καλα φιλε...

    εσυ ομως δεν το ηξερες
    πως θαυμαζω το μπλοκ σου...
    και το περιεχομενο του!!!!

    το ηξερες????


    χαχαχαχα δεν το ηξερες αλλα το εμαθες!!!!

    καλο βραδυ ναχεις φιλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ !!!

    Το ταξίδι μας στη Γη...Μια περιπλάνηση...Μια γλυκιά ανάμνηση...
    Αδιάκοπη αναδόμηση με της ψυχής τα υλικά που τελειωμό... Δεν έχουν...
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το γλυκύτερο καλωσόρισμα μετά τις διακοπές!!Μας συμπαθείς λες...Αμ εμείς!!!Καλημέρα!!Καλό φθινόπωρο..Πολλά πολλά φιλιά!!
    Υ.Σ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΘΕΡΜΆ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΉ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!

    Τιμή μου πραγματικά να βρίσκομαι εγώ κάπου εδώ!
    Αγαπώ τους ανθρώπους και σήμερα μου απέδειξες τρανά ότι υπάρχουν άνθρωποι που εκφράζονται και δε φοβούνται να εκθέσουν τη ψυχή τους!
    Αλήθεια είναι πώς πραγματικά αγνοούσα τυχόν συμπάθεια και έμεινα εκστατικά έκπληκτος με αυτή σου την αποκάλυψη!
    Απέχω καιρό από το να κάνω αναρτήσεις σήμερα όμως μου έδωσες σθένος, ψυχική ευρωστία και μου ανανέωσες προορισμούς και ταξίδια!
    Ούτε λόγια, ούτε ακόμη οι φτωχικές μου λέξεις δέν μπορούν να περιγράψουν το συναίσθημα και την αναγνώριση ευεργεσίας που συνάμα σου οφείλω, με άλλα λόγια ευγνωμοσύνη!
    Κατάπληκτος σε ευχαριστώ με τη καρδια και τη ψυχή μου για τη τιμή που απλόχερα χαρίζεις!
    Σε χαιρετώ! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Protoplaste, τι να σου πώ, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ, μ'αρέσει, με συγκινεί, με γλυκαίνει η σκέψη και η χειρονομία σου.
    Καλό βράδυ, καλό φθινόπωρο με πολλά πολλά ταξίδια πραγματικά και μεταφορικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Vasiliki Rimpa,

    Με εκπλήσσει η διάθεσή σου,και εννοώ πως δεν γνώριζα ότι μπορεί να ημουν τόσο σημαντικός για έναν άνθρωπο σε αυτον τον χώρο.
    Συγχώρα την αδεξιότητα μου που δεν το είχα καταλάβει.
    Τώρα όμως είναι λίγο διαφορετικά και η συμπάθεια επιβεβαιώθηκε.

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. zinaa kapa ,

    Ναι,είναι αλήθεια αυτό,άλλωστε,
    το είχα στις εκκρεμμότητες μου και αυτο να εκφράσω την συμπάθειά μου σε κάποιους ανθρώπους που δεν έχω βρεί τον απαραίτητο χρόνο να τους επισκεφτώ.

    Σε ευχαριστώ και για την δική σου ανταπόδοση.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. elis.pandora,

    Έτσι είναι,υπάρχουν και οι ευχάριστες εκπλήξεις
    απο ανθρώπους στη διαδρομή μας στον πλανήτη γή.
    Δυστυχώς όμως , οι περισσότερες είναι απο αγνώστους . . .

    Καλή εβδομάδα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. CARPE DIEM ,

    Αμοιβαίο το συναίσθημα.
    Είναι και δική μου η τιμή.
    Καλό Φθινόπωρο και Χειμώνα,καλά και πάρα πέρα να είναι . . .

    Καλό βράδυ.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aenaos ,

    Δεν σου κρύβω πως είσαι ένας νέος που θαυμάζω.
    Εκφράζεις τις ανησυχίες σου,κάνεις τις προβλέψεις σου και χτίζεις τις άμυνές σου προβάλοντάς τες με σηκωμένο το ανάστημα σε όσους εισβολείς μέσα στο δικό σου δικαίωμα για την ζωή.

    Υγεία εύχομαι να υποστηρίζει πάντα αυτό σου το δικαίωμα.

    Το θάρρος και την δύναμη τα έχεις.

    Να είσαι καλά.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ippoliti_ippoliti,

    Χαίρομαι που μου δώθηκε αυτη η ευκαιρία,
    να αγγίξω έναν άνθρωπο τόσο όμορφα όσο περιγράφεις μέσα του.

    Σε ευχαριστώ γι αυτό.

    Καλή συνέχεια και στις δικές σου επιθυμίες.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλός να είναι ο χειμώνας μας όντως, αλλά ποτέ ένας χειμώνας δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ομορφιά και την δοτικότητα του καλοκαιριού.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κανω βολτα σημερα
    και περασα απο το κατοφλι σου...

    και ειπα να πω μια....

    καλημερααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να σε καλα προτοπλαστε!!Η συμπαθεια ειναι αμοιβαια..θα το εχεις καταλαβει πιστευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αστρο - Συμμορίτες,

    Καλώς ήρθες.

    Θα σου απαντήσω με τον δικό μου τρόπο σκέψης.
    Ο χρόνος έχει,είχε μάλλον τέσσερις εποχές,η κάθε μία με τη δική της μαγεία και δοτικότητα αν θες...
    Είναι κάτι σαν γέννηση,ανανέωση της φύσης πάνω στον πλανήτη.
    Εμείς έχουμε καταφέρει να εξαλείψουμε σχεδόν τις δύο,ουσιαστικά ζουμε έντονα,Χειμώνα-καλοκαίρι.
    Δηλαδή με μία έννοια,ότι πάει να γεννηθεί εμείς το σκοτώνουμε.
    Για φαντάσου την εικόνα σε ένα σπόρο σε μια γλαστρούλα στο μπαλκόνι σου...που μόλις εμφανιστεί να αναπνεύσει...μαραίνεται.

    Δεν θα ήθελα εγω να χαθεί και ο Χειμώνας και να ζώ μόνο ένα καλοκαίρι.

    Καλημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. zinaa kapa,

    Καλώς την μου!
    Τι ομορφη έκπληξη.
    Καλημέρα και σε εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. efhbos,

    Και εσύ να είσαι καλα.
    Εύχομαι δύναμη στο Χειμώνα σου.

    Καλημέρα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το βάλς των Χαμένων Ονείρων είναι από τις πιό όμορφες μουσικές επενδύσεις που έχω ακούσει σε blogs...

    καλό βράδυ πρωτόπλαστε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. pandora ,

    και οτι καλύτερη για να συνοδεύει τα όμορφα όνειρα,
    που δεν είναι και απαραίτητο να είναι πάντα χαμένα ...

    Καλό βράδυ pandora!
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ευγενικέ μου, αξιαγάπητε Protoplaste

    ακόμη και ο τρόπος σου να πεις ευχαριστώ είναι ξεχωριστός.

    Ανταποδίδω (....λίγο καθυστερημένα λόγω υποχρεώσεων) με ντροπαλή,ελαφριά υπόκλιση όπως αρμόζει ....

    Να είσαι πάντα καλά
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να σαι καλά για τα όμορφα λόγια σου :)

    σ ευχαριστώ πολύ :)

    με πέτυχες σε περίοδο εντατικού διαβάσματος και άργησα να το δω, σαν τη Νεφέλη κι εγω..!

    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νεφέλη ,

    Με κάνεις και κοκκινίζω . . .

    Και εσύ να είσαι καλά.
    Καλό βράδυ.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Christine, the Elf ,

    Καλό διάβαζμα να ευχηθώ τότε.

    Καληνύχτα.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πρωτοτυπη,ζεστη και για καποιους απο μας πολυτιμη σκεψη!Πιστευω οτι η κινηση αυτη χαρακτηριζει τοσο εσενα οσο ελπιζω και ολους εμας!!!Μου εφτιαξες το μηνα!!!!Σ' ευχαριστω!Καλο μας χειμωνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. maroulada .

    Ευγενικές χειρονομίες,που σαν είναι αληθινές...
    πόσο λείπουν απο την καθημερινότητά μας.

    Σε ευχαριστώ.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Sardanapalus ,

    Καλησπέρα.
    Να τις πάρεις αφου σου αρέσουν.

    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Protoplastos

Protoplastos
Προβολή Πλήρους Προφίλ

Απο την κυρία Evelina

Απο την κυρία Evelina
Τιμή μου και την ευχαριστώ ιδιαίτερα (clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Εvelina

Απο την blogger Εvelina
Την ευχαριστώ για την τιμή (Clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Νεφέλη

Απο την blogger Νεφέλη
Την ευχαριστώ για την προτίμησή της (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της)

Απο την blogger Ερατώ

Απο την blogger Ερατώ
Το εκτιμώ και την ευχαριστώ! . . (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της )
Related Posts with Thumbnails