Κυριακή, 15 Μαρτίου 2009

H Απόφαση...

Ήρθα!!




Mόλις είχα καθήσει στο παγκάκι της παραλίας,
το αγαπημένο μου μέρος,η αγαπημενη μου γωνιά.

Η μέρα μου ήταν ιδιαίτερα κουραστική και είχα αναζητήσει την ηρεμία σε αυτή την απόμερη γωνιά.
Ειχα επιλέξει αυτό το μέρος εδώ και λίγο καιρό για να συζητώ με εμένα,το ξεκίνημά μου σε μια καινούργια πόλη,την προσαρμογή μου σ’αυτή, με τον φόβο να με κυριεύει μέσα μου,σαν τρομαγμένο πουλί ταξιδιάρικο πού αλλάζει κόσμους αψηφόντας τους κινδύνους που μπορεί να του επιφυλάσει η μοίρα..

Ειχα κάνει το μεγάλο βήμα!!

Ενας άνδρας που στα 34 του παίρνει την μεγάλη απόφαση να αφήσει την ζωή τής πρωτεύουσας,αγαπημένα του πρόσωπα..ρυθμούς, συνήθειες και όλα αυτά τά κομματια του εαυτού του.
Όλα τά εκλεισα σε μία βαλίτσα ,στριμωγμενες αναμνήσεις σφραγισμένες με ένα φερμουάρ.

Απ’εξω μόνο..Η μεγάλη απόφαση του ταξιδιού!.

Με δυό βαλίτσες,και το ‘κορίτσι μου αγκαλιά’ έναν έρωτα πού δεν τον εχω αποχωριστεί ποτέ.
Την κιθάρα μου! Ποσα συναισθήματα εχει βιώσει από μενα .. χαρές μου,λύπες,απογοητεύσεις,πικρες..
Η στενότερη μου σχέση,πού δεν μού παραπονέθηκε ποτέ!

Φορτώθηκα με όλα αυτά και να’μαι!!
Καλώς σε βρήκα όμορφή μου Θεσσαλονίκη!!!

Καθισμένος σ’αυτή την μεγευτική σου γωνία,σ’αυτό το απόμερο παγκάκι,σέ παρατηρώ καί θαυμάζω τήν ομορφιά σου!

Μαζί με την αύρα της θάλασσάς σου ,βάζω σε τάξη τις σκέψεις μου,τις
προτεραιότητες,τά θέλω μου..σχέδια για καινούργια όνειρα , να νιωσω νέα συναισθήματα,να ερωτευθώ...νά αγαπήσω και να δημιουργήσω,το ξεκίνημα μιάς νέας ζωής, σαν απλός ‘εργάτης’...


Απλός ανθρωπος,ευαίσθητη ψυχή που διψάει για όλα αυτά.

Σαν ρομαντικός συγγραφέας..
Σαν,ερωτευμένος ποιητής!

Η βροντή του ουρανού σου εκείνη την στιγμή με έκανε νά σήκωσω το κεφάλι μου ψηλά.. και τότε... η σταγονίτσα έσταξε στα χείλη μου.

Ξαφνιάστηκα!.Η πρώτη σταγόνα της βροχής σου...
Είχα γευτεί πολλές φορές το νερό της βροχής, αλλά κάτι σε αυτή την σταγόνα ήταν διαφορετικό.
Η γεύση που άφησε στο στόμα μου δεν ηταν ψυχρή και ουδέτερη όπως αυτή του νερού, αλλά γλυκόπικρη σαν αυτή των αναμνήσεων.
Η καρδιά μου μούδιασε απότομα, σαν να την άγγιξε το τρυφερό χάδι ενός λατρεμένου ανθρώπου, και μύριες εικόνες και συναισθήματα ξυπνήσανε μέσα μου.
Θυμάμαι αυτά πού εχω αφήσει πίσω μου, βάζοντας πρώτη προτεραιότητα την μητέρα μου και την αγαπημένη μου αδερφή.

Ξέρω ότι τους λείπω και έχω την έννοια τους

Θυμάμαι εκείνο τό απόγευμα που περάσαμε μαζί ευτυχισμένοι και μετά.. το αβάσταχτο αίσθημα χωρισμού..
Θυμάμαι…
Μά, το αεράκι που ακολουθεί είναι απαλό,γίνετε ψίθυρος και ακολουθεί την ίδια
διαδρομή πού κάνουν οι σταγόνες της βροχής πάνω μου..

Ενέργεια και δύναμη!

Τά εχω μαζί μου από τότε μέχρι και σήμερα..
Ακόμη και τώρα..και χαμογελώ πού τα γράφω!!

Την εχω αγαπήσει αυτήν την πόλη πιά.

Σ’ευχαριστώ πού με φιλοξενείς...







Σ’ευχαριστώ που με αγκάλιασες!!


υ.γ Η ανάρτηση έχει πρωτοδημοσιευθεί στις 18/4/2008
σε άλλο μου ιστολόγιο το οποίο έκλεισα και την μετέφερα εδω.

Ζητάω συγνώμη για τα σχόλια των αγαπημένων μου bloggers που υπήρχαν και δεν ήταν εφικτό να τα μεταφέρω.

Ευχαριστώ.


9 σχόλια:

  1. Protoplaste
    Η ανάρτηση σου με συγκίνησε γιατί έφερε την ζωή μου πολυ πίσω ,όταν αφηνα πίσω στην πρωτεύουσα ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου για να πάω να μείνω σε μια πόλη πολύ κοντά στην Θεσσαλονίκη...Στην βαλίτσα μου τα ξέφτια από τα όνειρα μου και μια πληγωμένη καρδιά...Η αλήθεια είναι ότι ακόμα δεν ξέρω αν έκανα καλά...
    Εύχομαι να περνας καλά στην όμορφη Θεσσαλονίκη μας!
    Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύσκολη απόφαση εκ του αποτελέσματος δικαιωμένη.Καλά ταξίδια σου εύχομαι στη ζωή, να ξεκινούν από την ψυχή και εκεί να καταλήγουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vaso Mprataki,

    Η Καταγωγή απο την πρωτεύουσα...τα ταξίδια έξω απο αυτή λιγοστά.
    Όνειρο,η ευκαιρία της απόδρασης απο την πρωτεύουσα.
    Αφορμή του ονείρου,δημιουργία μιας οικογένειας σε καθαρό αέρα, ΟΣΟ γίνετε πιο καθαρό...
    Απο ατμόσφαιρα και ανθρώπους.

    Να νιώθεις όμορφα!
    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Carpe diem ,

    Είχα την ευκαιρία του "ρίσκου"
    ναι,δικαιωμένη η απόφαση πια.

    Να είσαι πάντα καλά!

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δέν ταξιδεύεις μόνος!
    Πήρες και άλλους κοντά σου!
    Με λίγα λόγια και εμάς ταξίδεψες!
    Εξάλλου τι "ταξιδευτής και ονειρευτής" θα ήσουν χωρίς φιλαπόδημους συνταξιδιώτες!
    Σε χαιρετώ καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aenae,
    Φιλαπόδημε συνταξιδιώτη...
    Σε ευχαριστώ και σε καληνυχτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ γλυκά τα λόγια σου...πολύ όμορφες οι εικόνες του καινούργιου σου ταξιδιού..Ελπίζω και εύχομαι το νέο σου λιμάνι να σου έχει ήδη προσφέρει την αγάπη, τον έρωτα, το πάθος και τις όμορφες εμπειρίες που αναζητούσες!!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mairaki ,

    Δημιουργώ ακόμη,όμως
    με διαφορετικούς ρυθμούς
    και προυποθέσεις απ οτι
    στην πρωτεύουσα.

    Καλό απόγευμα και σε εσένα.
    Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο εύκολο είναι τελικά να αποφασίσεις..
    Για την αλλαγή της ζωής. Αυτης που σε πικραίνει και σε σκορπά.. Αυτής που σε βυθίζει αντί να σου δίνει τις ελπίδες που σ' αυτή τόσο ποθούσες κάποτε..μα σε απογοήτευσε , σε εξαπάτησε, σε πρόδωσε. Μία απόφαση που μόνο οι δυνατοί την πέρνουν.
    Και πού να βρεις το θάρρος ή την δύναμη.......
    Σέυχαριστώ.. για την δημιουργία συναισθημ΄.ατων της ανάρτησής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Protoplastos

Protoplastos
Προβολή Πλήρους Προφίλ

Απο την κυρία Evelina

Απο την κυρία Evelina
Τιμή μου και την ευχαριστώ ιδιαίτερα (clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Εvelina

Απο την blogger Εvelina
Την ευχαριστώ για την τιμή (Clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Νεφέλη

Απο την blogger Νεφέλη
Την ευχαριστώ για την προτίμησή της (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της)

Απο την blogger Ερατώ

Απο την blogger Ερατώ
Το εκτιμώ και την ευχαριστώ! . . (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της )
Related Posts with Thumbnails