Κυριακή, 15 Ιουνίου 2008

Θέλω ΜοΥ ...

Σέ βρήκα καθισμένηστήν κορυφή της..
μέ περίμενες ...ήξερες ότι θά 'ρχόμουν
Στάθηκα αμήχανος απέναντί σου καί
μέ πνιγμένες τίς λέξεις σιγομίλησα...
Συγχώρεσε τόν τρόπο πού κοιτάω
δέν μπορώ νά πάρω τά μάτια μου από
πάνω της,ειναι ή λαχτάρα μου που θέλω
νά τήν κρατήσω τόσο πολύ.
Θέλω νά τής δώσω ξανά ψυχή...
νά ζωντανέψω τούς ήχους της,πνοή καί ζωή!
Θέλω τόσο πολύ νά τήν φροντίσω..
Βαριά σιωπή...ενα μικρό πηδηματάκι
καί παραμέρισες τα λεπτά σου ποδαράκια
από πανω της,ήταν τό νεύμα σου καί
παράλληλα η έγκρισή σου πρός αυτήν
νά με εμπιστευτεί.
Εσκυψα και δημιούργησα ενα μικρό
ματσάκι απο πούπουλα πού ηταν πεσμένα
σκόρπια στό ξύλινο πάτωμα τής σκοτεινής σοφίτας
Ολα ήταν χρήσιμα εδώ μέσα...έδιωξα τήν σκόνη
από πάνω πού γιά χρόνια τήν σκέπαζε
καί τήν πήρα προσεχτικά στά χέρια μου
Τά χέρια μου έτρεμαν ήξερα ότι κρατούσα ένα πολύτιμο κόσμημα...μά πιό πολυ..ένιωθα τί ήταν καί τί θά έπαιρνα από σενα φεύγωντας απ΄την σοφίτα
Ενα γρήγορο πέταγμα καί βρέθηκες στήν άκρη τού μικρού παραθύρου...
δέν ήθελες νά δείς τήν στιγμή...ή ίσως,δέν ήθελες να σέ δω εγώ σ'αυτή τή στιγμη
Γιά μιά βραδιά μού είπες μέ κάθετη κοφτή φωνή καί πέταξες έξω από τό ανοιγμα τού σπασμένου τζαμιού...
Κατεβηκα γρήγορα τίς ξυλινες σκάλες καί άρχισα νά διασχίζω τρέχοντας τό στενό μονοπάτι...
Ο χρόνος,ήταν πολύτιμος γιά μένα τώρα
Στά πόδια μου μπήκαν φτερά ο χρόνος μηδένησε η αποσταση ανύπαρκτη και νά στό μικρό
κρυφό μου εργαστηριο...
Μέ μανία αλλα και μέ ευλάβια πέταγα το κάθε τί αχρηστο καί παλιό πού τήν πονούσε...καινόυργιες ατσάλινες χορδές ..βελούδινα μαλακά υφασματα χάιδευαν καί γυάλιζαν τό πονεμένο ξύλο..αφθονο λάδι γλύκανε τά λαβωμένα της κλειδιά...
Θαμπωσαν τά μάτια μου από την όμορφιά της..ήταν ετοιμη νά δώσει τήν πρώτη της ανάσα
Αφησα δειλά δειλά τά δάχτυλά μου νά κάνουν τό πρώτο τους πέρασμα πάνω καί από τίς
6 ολοκαίνουργιες χορδές
Βαρύγδουπες δηλώσεις ο ήχος της "πρόσεξε σάν νά μού ελεγε"καί αρχισα προσεχτικά νά
κουρδίζω τήν κάθε χορδη ξεχωριστά
Ο ηχος μαλάκωσε..τό άκουσμα μαγευτικό από τήν εκτελεστική της αρτιότητα...απλά αρπίσματα...διακριτικά μελωδικά γυρίσματα...γέμισε ο χώρος από γλυκές νότες
Τά δάχτυλα έπαψαν πιά νά καθοδηγούν...τώρα πιά ακολουθούσαν μονάχα
τήν ιστορία τηςτά μυστικά της η ψυχή ζωντάνεψε...τό παλιό κεφάλαιο πλέον έκλεισε...ο αισχρός διδάσκαλος έπαψε νά υπάρχει πιά η σελίδα γύρισε τό πνεύμα έπαψε πιά νά είναι ανήσυχο ...καί τό μελάνι πού τονίζει ξανά τις νότες,τωρα πιά φρέσκο!
Η ευτυχία απερίγραπτη ανάμεσά μας τό συναίσθημα πλούσιο
Μά ο χρόνος έχει πιά τελειώσει...σέ βλέπω
διακρίνω τήν σκιά σου στο μακρυνο φώς τής μέρας
Βλέπεις..γνωρίζεις ότι η μέρα η δικιά σου ειναι η δική μου νύχτα..
Πλησίασες..σταθηκες βουβη μπροστά μας καί τό φώς του φιτιλιού από την
λάμπα πρόδωσε τό δάκρυ πού ξεμύτισε από τήν άκρη τού ματιού σου..
Στήν παραδίδω σού είπα...είναι ετοιμη να σε παρει και να σέ ταξιδέψει.


Νά ντύσει τά κομμάτια σου...στίς όποιες αναζητήσεις σου..
Θά σέ συνοδεύει ένας μοναδικός φίλος..



Κάποιες φορές μελαγχολικός,αλλά

ΠΙΣΤΟΣ !

Ξεκίνα λοιπόν..μήν φοβάσαι..πέταξε μαζί της..

Καί νά θυμάσαι !

Σ'Αφήνω εγώ νά πέσεις;

Θέλω μου...

1 σχόλιο:

  1. Κιθάρες (Σπανουδάκης)

    Ήθελες να φερόμαστε κι εμείς
    σαν όλα τα ζευγάρια.
    Κοινοί θνητοί, Αδάμ εσύ, Εύα εγώ
    τετριμμένοι -σε τρόμαζε το ετερόκλιτο σε 'μένα.
    Δεν ζητούσες πολλά, ένα μακό κι ένα μπλουτζίν
    κι ούτε γραβάτες φόρεσες κι ούτε μανικετόκουμπα.
    Ήθελες να έχουμε κι ένα τραγούδι.
    Μα, το τραγούδι αυτό
    δεν θα το σιγομουρμουρίσεις
    δεν θα το ακούσεις από τα ραδιόφωνα της πόλης
    -τούτης της πόλης που ξέρεις καλά πως δεν μ'αρέσει-
    Ξέχασες πως...
    η μελωδία αυτή δεν έχει λόγια.
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Protoplastos

Protoplastos
Προβολή Πλήρους Προφίλ

Απο την κυρία Evelina

Απο την κυρία Evelina
Τιμή μου και την ευχαριστώ ιδιαίτερα (clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Εvelina

Απο την blogger Εvelina
Την ευχαριστώ για την τιμή (Clik επάνω στην εικόνα)

Απο την blogger Νεφέλη

Απο την blogger Νεφέλη
Την ευχαριστώ για την προτίμησή της (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της)

Απο την blogger Ερατώ

Απο την blogger Ερατώ
Το εκτιμώ και την ευχαριστώ! . . (πατώντας πάνω στο βραβείο σας μεταφέρει στο ιστολόγιό της )
Related Posts with Thumbnails